V košíku nejsou žádné položky. Jak nakupovat?

Jidelnicek po DP15

11 years ago
drstanek
Dobrý den, podíl základních látek se snažte přibližně držet dle kruhového grafu s tím, že bude energetická hodnota jen o 300kcal vyšší. Na konci období stabilitace váhy by měly bílkoviny tvořit asi 20%, sacharidy 50-60% a tuky s alkoholem 20-30% z celkové energetické hodnoty. Je třeba počítat s tím, že 1g tuku je 9 kcal a 1g alkoholu 7kcal. Mají tedy vyšší energetickou hodnotu než sacharidy a bílkoviny. Jak si nakonec jídelníček sestavíte, je individuální a je třeba vycházet s pravidelného týdenního vážení. Tuku je třeba se vyvarovat co nejvíce.Preferujeme tuky nenasycené. Sacharidů si někdo může dovolit více a někdo méně. Je důležité se co nejvíce vyvarovat přidanému cukru a slazeným nápojům. První týden stabilizace doporučuji vynechat ještě ovoce a pečivo. Pečivo včetně chleba berte jako pamlsek i do budoucna. Člověku se sklonem k nadváze nemůže přinést žádný benefit. Naučte se jíst chléb celozrnný, který je stejný či podobný chlebu Dietline. Tmavé pečivo nekupujte. 40-50g je vhodná denní porce.
 
11 years ago
dany26
Dobry den pane doktore, absolvovala jsem DP 15 s ubytkem 4,5kg. Dekuji moc me to potesilo. Nyni otazka jak dale? Vim, ze mam navysit prijem o 300kcal., ale jaky by mel byt pomer v % bilkoviny, sacharidy a tuky? Jak by mel vypadat idealni jidelnicek pri pouzivani pouze beznych potravin a jidle 4x denne? Napr. rano jogurt, svacina ovoce ci tmave pecivo se sunkou, obed maso se zeleninou a vecere napr. salat s balkanskym syrem? Dekuji
 

Centrum pro poruchy metabolismu a výživy

Poskytuje komplexní péči pro pacienty, kteří potřebují nutriční podporu.

Kontakt  |  Napsali o nás

Jak zhubnout

Diet Guareta
© 2011 Dr. Staněk spol. s.r.o.| Vytvořila V3Net.cz - webové prezentace na míru Nahoru