V košíku nejsou žádné položky. Jak nakupovat?

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.DrStanek.cz. Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

1. KONTAKTNÍ ÚDAJE

Tento internetový obchod provozuje společnost Dr. Staněk, Nad Schody 271, 155 00 Praha 5, IČ: 25118048, DIČ: CZ25118048. Obchodní podmínky jsou v souladu s platnými právními předpisy ČR. Budete-li mít nějaký dotaz ohledně obchodních podmínek, napište nám na info@drstanek.cz nebo zavolejte na tel. 731189044 – p. Ing. R.Staněk.

2. INFORMACE

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.
Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

3. OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ

Zboží můžete objednat prostřednictvím internetového obchodu, nebo také e-mailem na adresu obchod@drstanek.cz. Návod, jak nakupovat v internetovém obchodě společnosti Dr.Staněk naleznete v nabídce menu v levém rohu dole.

4. DORUČOVÁNÍ ZBOŽÍ

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, zpravidla probíhá expedicedo 24 hodin od potvrzení objednávky s výjimkou sobot, nedělí a státních svátků, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání.

Objednané zboží je posíláno jako obchodní balík cestou České pošty, nebo jiných přepravců. V případě, že při objednání správně vyplníte Vaši e-mailovou adresu, tak budet o expedici zboží informováni e-mailem. Doba dodání je závislá na době přepravy dopravcem, u obchodního balíku je to zpravidla do 24 hodin. V případě, že zboží nebude v době objednávky na skladě, budeme Vás informovat o náhradním termínu expedice.
Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.
Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, odešle prodávající kupujícímu společně se zbožím.

5. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/ prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození.
Náklady vrácení zboží nese kupující.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, nebo je zboží neúplné - část byla spotřebována, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek.
Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, nebo nebude včas vyzvednuta objednávka připravena k osobnímu odběru, má provozovatel internetového obchodu právo požadovat uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 100,-Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s případnou smluvní pokutou v této výši.

6. VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Reklamaci je nutné oznámit co nejdříve, a to telefonicky nebo e-mailem pracovníkovi společnosti Dr. Staněk. Sdělit mu v čem reklamace spočívá. Reklamované zboží nám prosím posílejte v originálním obalu, jako balík, ne na dobírku! Vždy přiložte kopii prodejního dokladu. Oprávněnou reklamaci vyřizujeme výměnou zboží. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů, tuto lhůtu se snažíme zkrátit na minimum. Po vyřízení reklamace Vám zboží doručíme stejným způsobem, jako v případě původní zásilky. V případě nároku na vrácení peněz Vás budeme kontaktovat.

Reklamační adresa:
Dr.Staněk, spol. s r.o.
P.O.Box 15
155 11 Praha 5 - Řeporyje
tel./fax: 731 189 044
e-mail: info@drstanek.cz
odpovědná osoba: Ing. R.Staněk

7. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

8. ŘEŠENÍ SPORŮ

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

9. OSTATNÍ

Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.
Smlouva a otázky související se řídí českým právním řádem.
Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. března 2017.

 

Centrum pro poruchy metabolismu a výživy

Poskytuje komplexní péči pro pacienty, kteří potřebují nutriční podporu.

Kontakt  |  Napsali o nás

Jak zhubnout

Diet Guareta
© 2011 Dr. Staněk spol. s.r.o.| Vytvořila V3Net.cz - webové prezentace na míru Nahoru