Každý kdo koupí na internetu Kartu člena Klubu, resp. zaregistruje svoji Kartu získanou v PARALÉKÁRNĚ resp. při návštěvě Centra pro poruchy metabolismu a výživy získává automaticky hodnost „člen klubu“, která je následně viditelná hned po registraci.
Člen Klubu má zvýhodněnou cenu definovanou duálním ceníkem.
S ohledem na hodnotu uzavřených objednávek má možnost být povýšen do hodnosti stříbrného, resp. zlatého nebo platinového klienta.
- hodnost stříbrného klienta získává klient, jehož souhrnná hodnota uzavřených objednávek na stránkách provozovaných společností Dr. Staněk v průběhu posledního půl roku přesáhla částku 5000,- Kč
- hodnost zlatého klienta získává klient, jehož souhrnná hodnota uzavřených objednávek na stránkách provozovaných společností Dr. Staněk přesáhla v průběhu posledního půl roku částku 10000,- Kč
- hodnost platinového klienta získává klient, jehož souhrnná hodnota uzavřených objednávek na stránkách provozovaných společností Dr. Staněk přesáhla v průběhu posledního půl roku částku 15 000,- Kč
Klienti s těmito hodnostmi už mají v rámci věrnostního programu tarifikovánu jednotnou procentuelní slevou na všech produktech.
- hodnosti stříbrného klienta přísluší sleva 3%
- hodnosti zlatého klienta přísluší sleva 6%
- hodnosti platinového klienta přísluší sleva 9%
Tato sleva se klientům zobrazuje na objednávce jako položka se zápornou hodnotou, čímž klienti okamžitě vědí kolik ušetřili.
Upozornění:
- Získána hodnost a z ní vyplývající sleva není trvalá, ale závislá na celkovém objemu objednávek za posledních 6 měsíců.
- Do slevového zvýhodnění se započítávají jen objednávky uzavřené přes internetový obchod. U objednávek uzavřené jiným způsobem než přes e-shop (e-mailem, telefonicky …) nelze slevu uplatnit a objednávky se nezapočítávají ani do souhrnných hodnot uzavřených objednávek k získání hodnosti.
- Objednávky se sčítají až po zaregistrování klubové karty. Objednávky odeslané před registraci klubové karty se nezapočítávají. Vyjimkou objednávky, kde byla klubová karta objednaná.
- Objednávky se započítávají pouze ty, které byly odeslané přes uživatelský účet, kde byla klubová karta zaregistrována.
- Objednávky odeslané bez přihlášení na uživatelský účet nebo bez registrace uživatelského účtu se nezapočítávají a ani nejdou zpětně k danému účtu započítat.